Известие

Collapse
No announcement yet.

145 проблем с пукане в колектор

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 145 проблем с пукане в колектор

    Здравейте колеги , от доста време си карам колицата с проблем пукане в колектор като е студена , има едно забиване на муцуната изпуква и се изстрелва . От скоро си взех кабели за диагностика и и ползвам мултикоскан и ми се наби на окото един конкретен параметар , Температурата на входящия въздух при заграт двигател , в хале на 20 градуса ми показва -8 -10 градуса , от време на време се качва до някакви нормални стойности за секунди и пак отива на "-" . Видях че се продава такъв но не мога да намеря къде стои , Не е на маркучите преди дебитомера както намерих тук там да пише , говорим за 1.4 ТС Джуниър след 98 год. Bosch Motronic m1.5.5 a грешките които ми изкарва съм ги показал на прикачения скреен шот и ме интересува дали съм се насочил правилно или съм много далеч от истинатаПочти всичко съм сменил по колата от сорта на чисто нов дебитомер , датчици на температура , окабеляване на почти целия двигател (заради пожар от добра италианска газова),бобини,свещи и прочие.Само ламбда сонда не съм че не мога да я развия но както гледам тя дава грешка.Ако има някои които разбира или е имал подобни проблеми да пише.Поздрави и мерси предварително !
    Attached Files
    Аlfa Romeo 145 1.4 TS Junior
    Alfa Romeo 145 1.4 TS / Totaled
    Peugeot 106 Rally 1.6 / Totaled

  • #2
    Първоначално публикувано от gabata Покажи съобщение
    Здравейте колеги , от доста време си карам колицата с проблем пукане в колектор като е студена , има едно забиване на муцуната изпуква и се изстрелва . От скоро си взех кабели за диагностика и и ползвам мултикоскан и ми се наби на окото един конкретен параметар , Температурата на входящия въздух при заграт двигател , в хале на 20 градуса ми показва -8 -10 градуса , от време на време се качва до някакви нормални стойности за секунди и пак отива на "-" . Видях че се продава такъв но не мога да намеря къде стои , Не е на маркучите преди дебитомера както намерих тук там да пише , говорим за 1.4 ТС Джуниър след 98 год. Bosch Motronic m1.5.5 a грешките които ми изкарва съм ги показал на прикачения скреен шот и ме интересува дали съм се насочил правилно или съм много далеч от истинатаПочти всичко съм сменил по колата от сорта на чисто нов дебитомер , датчици на температура , окабеляване на почти целия двигател (заради пожар от добра италианска газова),бобини,свещи и прочие.Само ламбда сонда не съм че не мога да я развия но както гледам тя дава грешка.Ако има някои които разбира или е имал подобни проблеми да пише.Поздрави и мерси предварително !
    Я си почисти куплунга на дебитомера хубаво. Имаш ли газова?

    Comment


    • #3
      Колега за грешките е ясно за ламбдата че е пътник. Другата най-вероятно е вследствие от неработещата сонда. За датчика за температура явно неможеш да го намериш защото го дават някъде преди дебитомер
      Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

      Comment


      • #4
        Преди дебитомера е на тия които са версия на мотроника 2.10.4/3 а при него на 1.5.5 е на сензор,разбираш ли сега каква е простотията.
        АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
          Я си почисти куплунга на дебитомера хубаво. Имаш ли газова?
          чисто е всичко и да имам газ но не мисля че проблема е в това че имам такава

          ---------- Post added at 19:37 ---------- Previous post was at 19:35 ----------

          Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщение
          Преди дебитомера е на тия които са версия на мотроника 2.10.4/3 а при него на 1.5.5 е на сензор,разбираш ли сега каква е простотията.
          а къде се намира този сензор ?
          Аlfa Romeo 145 1.4 TS Junior
          Alfa Romeo 145 1.4 TS / Totaled
          Peugeot 106 Rally 1.6 / Totaled

          Comment


          • #6
            Първо откачи ламбда сондата и пробвай без нея. Понякога се цепи и окъсява или с масата или с плюса за подгряване и става лошо. Плюсът за подгряване идва от главните релета и ако окъсява, то и всичко останало няма да работи: дюзи, бобини, помпа, ...
            Газовата също може да прави проблеми, особено ако е обикновена и са се осрали гумичките на клапаните ѝ.
            Освен това си провери маркучите по колектора, да не би да дърпа въздих от някъде.
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment

            Working...
            X